North Elevation


Hurrra! Wreszcie zebrałam się do napisania pierwszego wpisu na NE.

Może zacznę od tego, po co w ogóle założyłam Elewację Północną. Blog North Elevation poświęcony będzie grafice komputerowej, designowi, rysunkowi, a także po części street artowi i architekturze. Mam zamiar zamieszczać tu ciekawe zdjęcia, obrazki, linki do interesujących stron, a także pisać o artystach oraz wydarzeniach związanych ze sztuką nowoczesną w Polsce i na świecie.

Nie będę się rozpisywać na ten temat- sami przecież zobaczycie, jaka będzie tematyka NE.

W takim razie na tym kończę dzisiejszego posta i już zaczynam zastanawiać się, o czym wspomnę w kolejnym. Do zobaczenia, a raczej- do napisania! :D

4 responses to “North Elevation

  1. Dziękuję za komentarz, dodaje do linków;) nie mam zbyt wielkiej wiedzy o street art’cie ale mam nadzieje ze poszerzę ją dzięki temu blogowi. Pozdrawiam Tomek.

Skomentuj

